Voor al uw telecommunicatie oplossingen
4-Tel Telecom
Zakelijk internet met glasvezel
Managed Voice
Mobiel en VoIP ineen
VoIP
Mobiel en Data
Het nieuwe werken
WAN-LAN-ICT
Neem contact met ons op
Managed Voice

Wij bieden Managed Voice telefonie als volledig beheerde dienst aan. Als eindgebruiker hoeft U niet meer te investeren in apparatuur, installatie of verbindingen maar betaalt alleen een bedrag per gebruiker per maand. Er zijn geen separate contracten nodig voor uw ISDN lijnen of  support en beheer. Het beheer wordt volledig voor U uitgevoerd. U krijgt dus één leverancier, één factuur, één dienst en één contract. De redenen om niet te kiezen voor aanschaf van middelen maar voor de Managed Voice variëren per klantsituatie. De voordelen zijn onder andere:

  • Geen investeringen
  • Korte contractsduren
  • Meer functionaliteit
  • Operationele ontzorging
  • Grote flexibiliteit
  • Lagere kosten

Managed Voice zijn diensten waarbij de benodigde apparatuur en applicaties grotendeels in een datacenter staat. Deze dienst is al actief en vele klanten maken gebruik van dit platform en de applicaties. De dienst wordt tegen een vast maandbedrag als een beheerde dienst aangeboden waarbij de goede werking van de Managed Voice wordt gewaarborgd. Inclusief alle noodzakelijke componenten.

In het maandbedrag zijn alle kosten opgenomen. Dit betreft de kosten voor:

  • Centrale apparatuur
  • Verbindingen
  • Functionele applicaties
  • Management applicaties
  • Installatie
  • Nieuwe releases

Betalen per gebruiker/werkplek voor exact gebruik.

De Managed Voice dienst is schaalbaar en flexibel. Een eindgebruiker kiest per locatie uit de beschikbare randapparatuur en functionaliteiten de exact gewenste configuratie. Er hoeft geen rekening gehouden te worden met overcapaciteit. Indien op een later moment een uitbreiding gewenst is met extra toestellen of functionaliteiten, zoals bijvoorbeeld voicemail, fax2email en email2fax kan de configuratie eenvoudig aangepast worden. 
 
End-to-end managed. 
De Managed Voice dienst is end-to-end managed.
Alle apparatuur, applicaties en verbindingen worden gemonitoord en beheerd. Storingen worden actief opgespoord en veelal remote verholpen.

Door middel van de klantportal kan de eindgebruiker:

  • Configuratiewijzigingen doorvoeren
  • Kostenoverzichten maken
  • Bereikbaarheid overzichten genereren


Uw managed voice leverancier


4-Tel Telecom
Zakelijk internet met glasvezel
Managed Voice
Mobiel en VoIP ineen
VoIP
Mobiel en Data
Het nieuwe werken
WAN-LAN-ICT
Neem contact met ons op